Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2014 16:44 - Притча за талантите
Автор: slavalessy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 755 Коментари: 0 Гласове:
1



    БИБЛИЯ
    КНИГИ НА НОВИЯ ЗАВЕТ
    ОТ МАТЕЯ СВЕТО ЕВАНГЕЛИЕ
    25:14-30 

   "... човек, който, тръгвайки за чужбина, повика слугите си и им предаде имота си: и едному даде пет таланта, другиму два, другиму един , всекиму според силата; и веднага отпътува.
    Който взе петте таланта, отиде, употреби ги в работа и спечели други пет таланта; също тъй и който взе двата таланта, спечели и други два; а който взе единия талант, отиде, та разкопа земята и скри среброто на господаря си.
    След дълго време дохожда господарят на тия слуги и поиска им сметка. И като пристъпи оня, който бе взел петте таланта, донесе други пет и каза: господарю, ти ми предаде пет таланта: ето, аз спечелих с тях други пет. Господарят му рече: хубаво, добри и верни рабе! В малкото си бил верен, над много ще те поставя; влез в радостта на господаря си.
    Дойде също и оня, който бе взел двата таланта, и рече: господарю, ти ми предаде два таланта: ето, аз спечелих с тях други два. Господарят му рече: хубаво, добри и верни рабе! В малко си бил верен, над много ще те поставя; влез в радостта на господаря си.
    Пристъпи и оня, който бе взел единия талант, и рече: господарю, аз те знаех, че си жесток човек: жънеш, дето не си сеял, и събираш, дето не си пръскал; и като се уплаших, отидох, та скрих таланта ти в земята; ето ти твоето. А господарят му отговори и рече: лукави и лениви рабе! Ти знаеше, че жъна, дето не съм сеял, и събирам, дето не съм пръскал; затова трябваше парите ми да внесеш на банкерите , а аз, като дойдех, щях да си прибера своето с лихва; вземете , прочее, от него таланта и го дайте на оногова, който има десет таланта; защото всекиму, който има, ще се даде и преумножи, а от оногова, който няма, ще се отнеме и това, що има; а негодния раб хвърлете във външната тъмнина: там ще бъде плач и скърцане със зъби. "

В следващия постинг: Притча за милостивия самарянин.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavalessy
Категория: Хоби
Прочетен: 1762126
Постинги: 702
Коментари: 0
Гласове: 788
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930