Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2011 11:54 - Притча за цар Навуходоносор - прочетено в Библията - част 3
Автор: slavalessy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 912 Коментари: 0 Гласове:
0



   Продължение
   БИБЛИЯТА
   Книга на пророк Даниила
   Глава 4
  "25.Всичко това се сбъдна с цар Навуходоносора.
   26.Като минаха дванайсет месеци, разхождайки се по царските дворци във Вавилон,
   27.царят каза: "не е ли това величественият Вавилон, който съградих за дом на царството ми със силата на моята мощ и за слава на моето величие!"
   28.Тая дума още беше на царя в устата, и от небето биде глас : "тебе думат, царю Навуходоносоре : царството побягна от тебе!
   29.И ще те отлъчат от людете, и ще живееш с полските зверове ; с трева ще те хранят като вол, и седем времена ще преминат над тебе докле познаеш, че Всевишният владее над човешкото царство и го дава  комуто си иска!"
   30.Веднага се изпълни тая дума над Навуходоносора, и той биде отлъчен от людете, ядеше трева като вол, и тялото му се напояваше с небесна роса, тъй че космите му пораснаха като у лъв, и ноктите му бяха като на птица.
   31.След свършване на ония дни аз, Навуходоносор, дигнах очи към небето, и разумът ми се възвърна в мене; и благослових Всевишния, възхвалих и прославих вечно Живеещия, Чието владичество е владичество вечно, и Чието царство е из рода в род.
   32.И всички живеещи на земята нищо не значат; Той действа по Свое щение както в небесното войнство, тъй и между живеещите на земята, и няма никой, който би могъл да се противи на ръката Му и да Му каже: какво стори Ти?
   33.В това време разумът ми се възвърна в мене, и към славата на моето царство ми  се възвърна величавост и предишният вид; тогава ме подириха съветниците ми и велможите ми, и аз бях възстановен на царството си, и величието ми още повече се възвиси.
   34.Сега аз, Навуходоносор, славя, превъзнасям и величая Царя Небесни, Чиито всички дела  са истински и пътищата Му праведни, и Който е силен да смири ония, които ходят гордо." 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavalessy
Категория: Хоби
Прочетен: 1759517
Постинги: 702
Коментари: 0
Гласове: 788
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930