Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2014 11:07 - Из "Мравки и богове" на Стефан Цанев
Автор: slavalessy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 791 Коментари: 0 Гласове:
0




 "Преди да се научат да летят, гарванката грабнала от гнездото първото гарванче, вдигнала се високо в небето, много високо, над страшни пропасти, над остри скали и попитала гарванчето:"Като порастеш, ще се грижиш ли за мене, както аз се грижа сега за тебе?" Какво да рече изплашеното гарванче, изписукало:"Да, мамо!" "Ти  не заслужаваш  да живееш!" - извикала гарванката и го хвърлила, то се размазало долу в пропастта. Така направила тя и с второто, и с третото, и с четвъртото, и с петото, и със шестото гарванче. Всичките казвали, че ще се грижат за майка си, както тя се грижи сега за тях , и гарванката ги убила всичките. Накрая грабнала ядосано най-малкото гарванче, изтърсачето, вдигнала го високо в небето, много високо , над страшните пропасти, над острите скали и със страшен глас го попитала:"Като порастеш, ще се грижиш ли за мен, както аз се грижа сега за теб?" Седмото гарванче, изтърсачето, и то милото изплашено, но отговорило:"Както ти се грижииш сега за мен, така и аз ще се грижа за децата си." - "Ти заслужаваш да живееш!" - извикала радостно майката и целунала гарванчето по умната главица."

                                                                                           "Мравки и богове" , Стефан Цанев



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavalessy
Категория: Хоби
Прочетен: 1752632
Постинги: 702
Коментари: 0
Гласове: 788
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031