Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2014 14:37 - Притча за блудния син
Автор: slavalessy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 798 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.04.2014 20:14


    БИБЛИЯ
    КНИГИ НА НОВИЯ ЗАВЕТ
    ОТ ЛУКА СВЕТО ЕВАНГЕЛИЕ

    15:11-32
    "И още каза /Иисус/ : един човек имаше двама сина; и по-младият от тях рече на баща си: татко, дай ми дела, който ми се пада от имота. И бащата им раздели имота.
    Не след много дни младият син, като събра всичко, отиде в далечна страна и там прахоса имота си, като живееше разпътно. И след като той разпиля всичко, настана голям глад в оная страна, и той изпадна в нужда; и отиде, та се представи у едного от жителите на оная страна, а тоя го прати по земите си да пасе свини; и той беше петимен да напълни корема си с рожкове, що свините ядяха, но никой не му даваше. И като дойде в себе си, рече: колко наемници у баща ми имат в изобилие хляб, пък аз от глад умирам! Ще стана и ще отида при баща си и ще му река: татко, съгреших против небето и пред тебе и не съм вече достоен да се нарека твой син; направи ме като един от наемниците си.
    И стана, та отиде при баща си. И когато беше още далеч, видя го баща му и му домиля; и като се затече, хвърли се на шията му и го обцелува. А синът му рече: татко, съгреших против небето и пред теб, и не съм вече достоен да се нарека твой син. А бащата рече на слугите си: изнесете най-хубавата премяна и го облечете, и дайте пръстен на ръката му и обуща на нозете; па докарайте и заколете угоеното теле; нека ядем и се веселим, защото тоя мой син мъртъв беше, и оживя, изгубен беше, и се намери. И взеха да се веселят.
    А по-старият му син беше на нивата; и на връщане, като наближи до къщи, чу песни и игри; и като повика едного от слугите, попита: що е това? Той му рече: брат ти си дойде и баща ти закла угоеното теле, защото го прие здрав.Той се разсърди и не искаше да влезе. А баща му излезе и го канеше. Но той отговори на баща си и рече: ето, аз толкова години ти служа, и ни веднъж твоя заповед не престъпих; и мене никога дори козле не си дал, за да се повеселя с приятелите си; а като дойде тоя ти син, който прахоса имота ти с блудници, за него ти закла угоеното теле.
    А той му рече: чедо, ти си винаги с мене и всичко мое е твое; а трябваше да се зарадваме и развеселим затова, че тоя ти брат мъртъв беше, и оживя, изгубен беше, и се намери."

В следващия постинг: Притча за жената, хваната в прелюбодеяние.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavalessy
Категория: Хоби
Прочетен: 1752414
Постинги: 702
Коментари: 0
Гласове: 788
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031