Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2011 19:11 - прочетено
Автор: slavalessy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 949 Коментари: 0 Гласове:
2



    "Всяка прочетена книга е път, който съм извървял. Има пътища примамливи, пътища скучни, пътища лесни и пътища лъкатушни. Има пътища, които водят към красиви места, и такива, които не водят доникъде.
    Всяка прочетена книга е проникване в друг свят. Има светове нови и различни, пълни с непознати и чудни неща, които чакат да бъдат открити. Има и повтарящи се , посредствени светове, където всичко е едно и също, неизменно, без оттенъци. Има светове, които се посещават само веднъж и други, в които искаме да се връщаме отново и отново.
    Всяка прочетена книга прилича на познанство с нов човек. Има хора, към които се чувствам привлечен още от първия миг и е достатъчна само една тяхна дума да ме покорят и завладеят. Има и такива, които в началото изглеждат безцветни и безстойностни, но след като ги опозная по-добре, започвам да ги ценя. Има хора засукани, сложни и елитарни. Близостта с някои ме обогатява, с други - не ми носи нищо. За щастие има хора, които са  толкова скъпоценни, че променят живота ми. "
                                                           
                                                        из"Писма до Клаудия",Хорхе Букай



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavalessy
Категория: Хоби
Прочетен: 1761134
Постинги: 702
Коментари: 0
Гласове: 788
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930