Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2011 22:40 - Притча за цар Навуходоносор - прочетено в Библията - част 1
Автор: slavalessy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 872 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.08.2011 22:43


   БИБЛИЯТА
   Книга на пророк Даниила
   Глава 4
   "Аз, Навуходоносор, бях спокоен в дома си и добрувах в чертозите си.
   2.Но видях сън, който ме уплаши, и размишленията върху леглото ми и виденията на главата ми ме смутиха.
   3.И дадох повеля да доведат при мене всички мъдреци вавилонски, за да ми кажат какво значи сънят.
   4.Тогава дойдоха тайноведци, магьосници, халдейци и гледачи, и аз им разказах съня, но те не можаха да ми обяснят какво значи.
    5.Най-после влезе при мене Даниил, чието име беше Валтасар - по името на моя бог и в когото е Духът на Бога Светий; нему разказах съня.
    6.Валтасаре, глава на мъдреците! Зная, че в тебе е Духът на Бога Светий и никаква тайна не те затруднява; обясни ми значението на моя сън, що видях, и какво значи.
    7.А виденията на главата ми върху леглото ми бяха такива: видях - ето, сред земята дърво твърде високо.
    8.Голямо беше това дърво и яко, и височината му достигаше до небето, и видеше се то до краищата на цяла земя.
    9.Листата му - прекрасни, и плодовете по него - много, и храна на него - за всички; под него намираха сянка зверовете полски, и в клоните му виеха гнезда птиците небесни, и от него се хранеше всяка плът.
    10.И видях във виденията на главата ми върху леглото ми и ето, от небесата слезе Будният и Светият.
    11.Като извика високо, Той каза: " Отсечете това дърво, окастрете клоните му, отърсете листата от него и разхвърлете плодовете му; нека избягат зверовете изпод него и птиците от клоните му;
    12.но главния му корен оставете в земята, и нека той във вериги железни и медни сред полската трева да се напоява с небесна роса, и с животните нека бъде делът му в земната трева.
    13.Сърцето човешко ще му се отнеме и ще му се даде сърце зверско, и ще преминат над него седем времена.
     14.По повеля на Будните е това определено, и по присъда от Светиите е отредено, да знаят живите, че Всевишният владичества над човешкото царство и го дава  комуто си иска, и поставя над него унизения върху людете."    
   Следва продължение...



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavalessy
Категория: Хоби
Прочетен: 1752529
Постинги: 702
Коментари: 0
Гласове: 788
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031