Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2017 10:14 - България - Швейцария ?! Забравете!
Автор: slavalessy Категория: Други   
Прочетен: 1306 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 29.07.2017 10:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          В безлюден централен столичен магазин се  спирам пред щанд с разноцветни     хавлиени кърпи, българско производство / слава Богу, липсва обичайният етикет Made in China/ . Харесвам две и подавам пари на отегчената , сънлива продавачка. Чакам ресто от 5 лева. Когато поемам банкнотата, изпадам в шок. В ръката си виждам най-мръсната, най-мазната, най-парцаливата петолевка, при това лепена на няколко места с тиксо, за да не се разпадне. Като извадена от кофа за боклук. Учтиво моля продавачката да ми я подмени с по-чиста. Изръмжава ми, че няма и тъй като аз оставам непреклонна, тя тръгва към съседните щандове да търси "помощ". Връща се и изсипва в  шепата ми  рестото на дребни стотинки. Представям си какво е казала на колежката си :"Дай ми 5 лева на жълти стотинки да натрия носа на една претенция." Разделяме се без довиждане - аз, възмутена  от поведението й, тя - в очакване на следващия досаден и нежелан клиент.  В съзнанието ми изплува споменът за статия, която преди години прочетох в едно чуждестранно списание. Авторът обясняваше защо бедната на полезни изкопаеми страна Швейцария е най-добрата държава в света. Всеки , пишеше той, от чистача на улицата до министър-председателя, е перфекционист и  обича работата си - ето разковничето! И си мисля, че да си продавач-консултант / модерна,но лишена от съдържание длъжност / на красиви български  хавлии не е най-низвергнатата професия на света, нали?!

                                                                    Слава Леси
 



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavalessy
Категория: Хоби
Прочетен: 1759736
Постинги: 702
Коментари: 0
Гласове: 788
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930